کلاسهای کارشناسی دانشگاه تهران همچنان مجازی / دروس عملی درصورت لزوم حضوری
🔺️معاونت آموزشی دانشگاه تهران:
🔹️برگزاری کلاسهای مقطع کارشناسی همچنان به صورت برخط و از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه ادامه خواهد یافت.
🔹️دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی تا حد امکان به صورت بر خط تداوم خواهد یافت، در صورت نیاز و به برگزاری حضوری، این قبیل کلاسها با هماهنگی استاد درس مربوطه به صورت فشرده در ایام باقیمانده از نیمسال تحصیلی جاری برگزار خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.